CASA DE BONECAS. H. IBSEN EN 1º BAC

Con Casa de bonecas de Ibsen quixemos facer en Balbordo a nosa pequena homenaxe ó teatro
Foi unha lectura que deu moito que falar entre os rapaces de 1ºBAC, que provocou animados comentarios sobre as convencións, o lugar da muller na sociedade da época, a hipocrisía, as relacións familiares... e, especialmente, o carácter dos protagonistas da historia, fundamentalmente de Nora.
Sorprendeulles a forza de Nora, esa muller pouco convencional que constrúe a súa vida sobre renuncias que acaban por derrubar o mundo de bonecas e de disfraces no que habita.
Helmer, o prestamista, o Dr. Rank e a Sra Linde non se materializaron en ningún escenario nin os ollamos actuando, porén démoslles vida hoxe cos nosos reproches, defensas, discusións e reflexións na Biblioteca.
Podedes facer lectura virtual da obra neste enlace.



Estas son algunhas das reflexións dos rapaces:
"Es un libro que te hace pensar y reflexionar sobre todo. Cambia mucho la forma de percibir los personajes. Nada es lo que parece"

"La obra me sugiere como era la situación de la mujer y cómo Nora rompe con esas expectativas y cambia toda norma. Es una mujer revolucionaria."

"Es una obra innovadora y muy  avanzada en su tiempo. Una de las cosas que más me gustaron fue el carácter de Nora: valiente, revolucionaria y atrevida, que rompe con el prototipo de la mujer de su tiempo. Lo que menos me gustó fue el final abierto, ya que existen varias y distintas maneras de saber qué pasará con Nora, Helmer y sus hijos. Es una do mis obras favoritas"

"Me parece que para cuando se escribió es una obra revolucionaria, además es una obra que engancha al lector incluso cuando se acaba"

"Me pareció una obra bastante impactante teniendo en cuenta la actitud de Nora con respecto a la época en la que está ambientada. Me pareció admirable lo que es capaz de hacer y las decisiones que toma para salvar a su marido. En cuanto a la forma de actuar del marido, me parece muy poco maduro porque hace las cosas teniendo en cuenta lo que pensará la gente.
En resumen, el libro me encantó pero no me gustó el final abierto"

No hay comentarios:

Publicar un comentario